maanantai 12. kesäkuuta 2017

Viime aikojen puutarhapuuhia



Kerrankin olin oikeaan aikaan liikkeellä ja sain kerättyä kuusenkerkkiä kotikuusesta. En vielä tiedä mihin niitä käytän, yksi mielenkiintoinen vaihtoehto olisi Kerkkäjuustokakku.




Kuten tiedätte, tykkään minijutuista. Alkukesän huumaan kuuluu kukkakimppu pienistä kukista, kuten kieloista ja lemmikeistä. Rimpsureunaiset orvokit löysin Bauhausista.




Parisen viikkoa sitten syötiin ensimmäinen raparperipiirakka ja niitä riitti myös  pakastimeen. Kottarit melkein täyttyivät raparperin lehdistä.

Sateesta viis, on niin ihanaa kun on kesä ja valoisa aika ♥

6 kommenttia:

  1. Minulla on vielä eka raparperisatsi korjaamatta, kun oli Köpiksen reissu tuossa kuun alussa. Mutta jos ensi viikonloppuna ennättäisi sadonkorjuuseen mökille, niin voisi pyöräyttää piirakan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kesän eka raparperipiirakka maistuu aina erityisen hyvältä.

      Poista
  2. Kerkkäjuustokakku vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta!

    Ja mun on ehkä pakku juhannukseksi tehdä raparperipiirakkaa, vaikka ei olisikaan muita syöjiä kuin minä. Onneksi sen voi pakastaa :-D Omia raparperejä ei ole, mutta onneksi sitä saa kaupastakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi voi pakastaa, jos vaan jotain pakastettava jää :)

      Poista
  3. Missä mun kommentti on? :o Blogger on kyllä viime aikoina ollut aika vastahankainen mua kohtaan...

    Niin että raparperipiirakkaa minäkin siinä kommentissani himoitsin. Kelpaisi kyllä. Pitää varmaan tehdä tässä joskus, oli syömämiehiä tai ei. Onneksi se kestää pakastamisen :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kommenttisi oli hävinnyt jonnekin hyväksyttävien joukkoon. Blogger on kyllä välillä hankala ja jos bloggaaja on huithapeli,niin lopputulos on entistä sekaisempi ;D

      Poista

Kiitos kommentista!